Fox Glacier

Toen we rond 2 uur in Fox aankwamen gingen we meteen naar het cafeetje waar de meiden werkzaam waren. Het cafeetje heet cafe nevé en zij staan daar in de keuken. Nadat ze een half uurtje later klaar waren met werken gingen we met zijn vieren wat drinken in een cafeetje ernaast. Erg gezellig om een beetje met de andere bij te kletsen. Na het drinken volgt dan het avondeten en wij vonden het allemaal wel een goed idee om het lekker druk te maken bij cafe nevé door daar te gaan eten. We hadden met zijn vieren 3 grote pizza's besteld om te delen. De pizza's waren erg lekker, maar toch vind ik de pizza's in Zeewolde lekkerder. Helaas is dat niet genoeg reden om eerder naar huis te gaan ;). Veerle en ik kwamen erachter dat we eigenlijk nog helemaal geen plek voor een overnachting geboekr hadden, maar Romi en Maartje stelden voor om bij hun in de kamer te slapen. Het paste precies, maar het was erg gezellig, en bovendien een keer een gratis overnachting over ons. Voordat we gingen slapen gingen we nog wat drinken bij een pub, maar daar zaten eigenlijk alleen maar locals die veel onder waren dan wij. Toch hebben we ons met zijn vieren zeker vermaakt! De volgende dag vertrokken we al vroeg richting Wanaka omdat we toch een campingplaats hadden gevonden die eventueel vrij zou zijn. Alleen het enige probleem is dat zij van 28 december t/m 3 januari geen boekingen aannemen en volgens het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" principe werken. Vroeg weggaan was dus de enige optie voor ons.

Foto’s 1 - 2 van 2   |

Van reisblog naar fotoboek