River Valley

Nadat we Taupo hadden verlaten vertrokken we als eerste richting Tongariro National Park om daar de Taranaki Falls Walk te doen. Met onze nog zware benen van de Tongariro Alpine Crossing van de vorige dag. Na een uur lopen kwamen we er aan en ik moer zeggen dat ik het een beetje tegen vond vallen, zeker omdat je er dan een uur naartoe werkt. Laat niet staan dat het nog steeds mooi is om te zien, maar ik had het iets groter verwacht. We hebben er wel een groepsfoto gemaakt! Na weer een uur lopen zaten we weer in de bus richting River Valley. Ons verblijfplaats in River Valley (River Valley Lodge) lag erg afgelegen, maar dat had ook wel iets gezelligs. Zo werd er in de avond bikvoorbeeld een spel bedacht voor de Kiwi Bus waarbij de om een tafel moet klimmen zonder de grond te rake. Deze tafel was alleen erg breed dus bijna niemand lukte het (mij ook niet). Daarnaast lag het lag pal naast een riviertje dus heb daar mooi in kunnen zwemmen om wakker te worden. Het was zelfs mogelijk om er van een cliff in te springen. Wat het natuurlijk iets spectaculairder maakt. Na mijn verfrissende duik vertokken we naar het laatste station van het Noordereiland van Nieuw-Zeeland. Wellington!

Foto’s 1 - 4 van 4   |